Zpracování Vaší objednávky
S odesláním objednávky Vám přijde automaticky potvrzení přijetí objednávky, které obsahuje detaily Vaší objednávky a iniciály pro platbu v případě převodu.
Vaše zboží přichytáme a případně objednáme, pokud aktuálně nemáme skladem. Termíny doručení Vám dáme vědět v následujících dnech formou potvrzení objednávky.
Aktuální stav objednávky
Pokud jste zvolili osobní odběr na některé z našich poboček a chcete si upřesnit detaily, informujte se přímo na zvolené pobočce, která Vaši objednávku bude vyřizovat. Rádi Vám poradí.
Co získám registrací na e-shopu?
Pokud si založíte vlastní účet, je díky němu možné vytvořit si např. více dodacích adres a vyplnit předem potřebné údaje. Při následné objednávce jsou Vaše údaje již předvyplněné, objednání je tedy rychlejší. Dále máte přístup k historii Vašich objednávek a fakturám.
Informace o cenách na e-shopu
V celém e-shopu platí individuální ceny, které nemusí aktuálně korespondovat s cenou na kamenných pobočkách. Na našich pobočkách nabízíme veškeré poradenství, servis a případně okamžitý odvoz zboží, který Vám bohužel prostřednictvím e-shopu nemůžeme nabídnout.
Co znamená individuální způsob odběru/platba?
Takové zboží potřebuje dodatečnou specifikaci zákazníka. Po odeslání objednávky vás kontaktuje pobočka a upřesní s vámi rozměry, místo doručení apod. Podle toho se následně změní výsledná cena objednávky. Např. u pergol máte předem přehled o cenách přepravy na nejbližší pobočku, a to v záložce Média u konkrétní pergoly.
Jak poznám typ krytiny, kterou potřebuji dokoupit?
Jelikož výrobci střešních tašek a krytin obecně neuvádí na výrobcích modelovou řadu, ideální způsob je navštívit jednu z našich poboček, kde Vám naši kolegové na základě Vámi přivezeného vzorku či fotografie spolu se zapsanými rozměry poradí o jaký typ krytiny se jedná. Pokud takové řešení není možné, můžete i fotografii s rozměry zaslat na eshop@chodska.cz